هستی جونمهستی جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هستی، همه هستی من

نفس من و مهد جدید

1391/8/17 13:00
نویسنده : مامان هستی
252 بازدید
اشتراک گذاری

قربون نفسات برم.از عید91 به بعد مهدت عوض شد،چون اینجا به خونه نزدیکتره و......

تا قبل از مهرماه تو کلاس به قول خودت بچه کوچیکا بودی ولی از اول مهر با توجه به اینکه هنوز سه سالت تموم نشده بود بردنت کلاس چهار ساله ها (اخه از چهارساله ها هم بیشتر میفهمی شیطون)تشویقتشویق

تازه لباس فرم هم می پوشین.اینم نفس من تو مهد با لباش فرمش.

البته عکس مال وقتی هست که اومدم عصر دنبالت یه کوچولو نامرتبیچشمک

اینم یکی دیگه

اینم یه عکس دسته جمعی با مدیر مهد(خانم علیزاده)و مربی مهربونت (محترم جون)

جالبه که این اولین مربیته که همش میگی :مامان من خیلی دوسش دارم،عاشقشم و به خاطرش بی

بهانه میرس مهد.به افتخارش تشویقتشویق

اون که از همه بیشتر میدرخشه نفس مامان،هستی طلا

اینم یه عکس پرسنلی برا سربازیخندهنیشخندخنده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)